Areál na samotě u lesa

  • Pardubický kraj
  • Jankovice
  • Jankovice 1, 53501
  • Hudba i po půlnocí, vše ve vlastní režii, domácí mazlíčci vítáni, v ceně: ubytování, koordinace reportážní fotografie, videoklip, závěrečný úklid, průběžný úklid WC.
Zobrazit kontakty

Typy akce:

  • Dětská oslava
  • Firemní večírek
  • Koncert / umělecké vystoupení
  • Konference
  • Marketingová akce
  • Meeting
  • Párty / oslava / večírek
  • Raut
  • Rozlučka se svobodou
  • Seminář / workshop / školení
  • Škola v přírode
  • Sportovní aktivita
  • Sportovní aktivita / soustředění
  • Svatba
  • Teambuilding
  • Venkovní akce
  • Venkovní akce
  • Výstava / vernisáž

Atributy:

Kapacita:

  • 52 ubytování
  • 100 stravování
  • 100 sál

Možnost blokace celého objektu.

Parkovací místa:

50

Cenová kategorie:

$ $ $ $ $

% Nehodnoceno
  • seminář/workshop/školení
  • soukromá oslava
  • svatba
  • Vánoční večírek
  • pronajem
  • kurz
  • rozlučka se svobodou

Popis

Soukromý areál na samotě u lesa pro Vaše svatby, oslavy, firemní akce, školení, kurzy.

Areál na samotě u lesa
Náš areál je situován kousek od Přelouče

Areál s nezaměnitelnou rodinnou atmosférou obklopený bohatou přírodou, je místem, které Vám dopřeje ideální zázemí pro svatební den, rodinnou oslavu, firemní akcí, kurzy nebo workshopy

Objevte svobodný prostor, ve kterém slovo „problém“ neexistuje, a kde má vše své řešení.

Hledáte romantické a kouzelné místo s obřadem, hostinou a ubytováním na jednom místě?
Plánujete obřad v přírodě a hledáte oploceny prostor, kde budou vítáni i zvířecí hosté?
Oceňujete individuální přístup, a je pro Vás prioritou rodinná atmosféra a kompletní zázemí?
Chcete mít vlastní jídlo a pití a bez poplatku?
Je pro Vás důležité mít hudbu i po půlnoci?
Chcete mít k dispozici výzdobu, ubytování a spoustu dalších věci a služeb v ceně pronájmu?
Je pro Vás a svatebčany důležitě mít vyžití ne jen pro dospěle ale i pro dětí?
Chcete mít zajištění průběžného úklidu na WC a úklidu a mytí špinavého nádobí?
Prostě chcete mít kompletní servis a nic neřešit?
Pak jste u nás správně

Klienti jsou pro nás na prvním místě, a vždy hledáme to nejlepší řešení pro každého.

Po celou dobu příprav, a především pak v den, kdy bude Vaše svatba probíhat, vám budeme plně k dispozici.

Občerstvení a výtečnou hostinu, doporučíme v některé z vybraných okolních restaurací, nebo z cateringové společnosti. Na své si přijdou milovníci tradiční české kuchyně i vegetariáni. Variantou je i zajištění Vašeho vlastního cateringu.

Klienti u nás oceňují průběžný úklid placu i sanitárního zázemí, díky čemuž si svatba i v pozdějších hodinách zachová svou úroveň a příjemnou atmosféru.

Samozřejmostí je veškeré vybavení, výzdoba, a taky služby profesionálního DJ – moderátora, který vám zahraje na přání a odmoderuje celou svatbu.

Jako bonus od nás navíc obdržíte videoreportáž a reportážní fotografie z průběhu příprav, i celého svatebního dne.

Ubytování zajišťujeme v soukromí pro 15 – 40 svatebčanů. Pokud máte více hostů ubytujeme ještě 12 osob v naší chatě.

Areál je koncipován pro 96 svatebčanů, větší množství hostů s námi tedy prosím předem konzultujte.

A díky tomu, že dovezete vlasti alkoholické a nealkoholické nápoje a bez platby korkovného, ušetříte nejvíce.

Pronájem + balíček „BEZ STAROSTÍ“
Ceny pronájmu platné pro rok 2026 a 2027:

červen, červenec, srpen – 70.000 Kč + 25.000 Kč balíček „BEZ STAROSTÍ“
květen, září – 55.000 Kč + 25.000 Kč balíček „BEZ STAROSTÍ“
duben, říjen – 40.000 Kč + 25.000 Kč balíček „BEZ STAROSTÍ“

Mohlo by Vás zaujmout:

Slevy pro svatby v týdnu, s obřadem v úterý. Termíny na vyžádání.
Sleva z pronájmu v případě svatby do 40 osob.
Sleva při zaplacení celé částky předem.
V případě zájmu o pronájem více dní je cena dohodou.
Domácí mazlíčci jsou u nás vítaní.
Možnost obřadu v našem lese, hned vedle areálu.
Možnost pronájmu naše chaty u Areálu až pro 12os.
Sleva pří zaplacení celé částky předem. Jinak 50% z částky je splatná do 2 dnů od podpisu smlouvy až zbývajících 50% půl roku před svatbou.
V ceně pronájmu na 3 dny a 2 noci získáte:

Prostorná pergola – altán 8 m x12 m, bar, menší sklad, kuchyňka a místo pro tanec.
Altánek – jako odpočinková zóna
Při dešti, na obřad je k dispozici party stan. Jsme tedy připraveni na jakoukoliv variantu počasí.
Pro ženy jsou k dispozici sprcha a 2 x WC. Pro muže jsou k dispozici sprcha, 2 pisoáry a WC.
Stoly a židle až pro 96 lidí sedících v altánu + 20 židlí u oddacího místa, 20 židlí s 5 stolečky na terase, 16 židlí s 5 stolečky u grilu, ubrusy 30ks, 3x koktejlový kulatý stůl s potahem.
Bar s profesionálním výčepním zařízením se dvěma pípami, přenosné chladící zařízení a kávovarem na zrnkovou kávu.
Velké chladničky 3 x + 1 v baru a mrazák, gril na kýty nebo kuřata.
V kuchyní 2 myčky, sporák s troubou, hrnce, pánve, 2 konvice, toaster, mikrovlnka, 2x kotlík na polévku nebo guláš, fontána na čokoládu, 2 x bufetový ohřívač, výdejní ohřívací vana ½, fritéza. V kuchyni je možné jídlo pouze ohřívat ale pro menší množství osob lze některé jídlo i připravit. Doporučujeme předem návštěvu cateringové společností.
Veškeré servírovací nádobí a sklo, jsou dostupné až pro 120 osob.
V případě chladnějších večerů máme nachystaná 4x plynová topidla (za samotný plyn se připlácí podle skutečné spotřeby a dle aktuální prodejné ceny, případně nájemce doveze plyn vlastní).
Večerní osvětlení (lucerny, lampiony, světelné řetězy atp.)
Slavobrána, záclony a spoustu dalších dekorací pro výzdobu.
Dětský koutek s hračkami, houpačky, pískoviště.
Projektor s promítacím plátnem.
Ubytování pro 15 až 40 osob včetně povlečení, ručníku a osušek.
Pokud by bylo třeba, lze využít pronájem naše chaty u Areálu až pro 12os.

Balíček služeb „BEZ STAROSTÍ“ za 25.000 Kč zahrnuje:

DJ i moderátora v jedné osobě (ozvučení obřadu, moderování celého svatebního dne i večera, her, a tomboly s výtěžkem pro novomanžele)
Reportážního fotografa. Služba fotografa zahrnuje cca 300 reportážních fotografií v digitální podobě (bez portrétních fotografií). Dodání fotografií max.do 30 dnů od svatebního dne.
Kameramana. Krátký videoklip je dodán do 30 – 120 dnů od svatebního dne.
Průběžný úklid na WC během celé doby pronájmu.
Závěrečný úklid po svatbě, který zahrnuje čistící a mycí prostředky, toaletní papír, utěrky a houbičky v kuchyni a baru, pytle do odpadkových košů, odvoz odpadků, povlékání a svlékání povlečení.
Fotokoutek s rekvizitami a tisk fotografií v rozměrech 10×15.
Mini koordinace svatebního dne a večera.


Ostatní služby k ceně pronájmu:

obsluha u grilu od 2.500,-Kč/12h/ například 1 preduzena kýta. Ale nájemce může si vybrat (koupit) sám co chce grilovat. V ceně obsluhy je dřevo i úklid grilu.
výpomoc s úklidem a mytím nádobí (sběr špinavého nádobí, narovnání do myček a rozložení umytého z myček) 12h./1.500Kč
obsluha v baru včetně míchání drinků a koktejlů 1-3 os, 1os/10h./2.000Kč
Rozvoz svatebčanů základní poplatek 500Kč. Celková cena je určována na základě vzdálenosti. Cena = základní poplatek + (vzdálenost × sazba 7Kč/km)
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo domluvení prohlídky areálu, neváhejte mne kdykoliv telefonický kontaktovat. Těšíme se na Vás. Janáčkovi.

Otevírací doba

nevyplněno

Zobrazit na mapě

Recenze 0

Získejte 20 bodů za každou recenzi Napsat novou recenzi

Zatím žádné recenze.

  • Pro přidání objektu do oblíbených je nutné se přihlásit.